URA ŞI RĂUTATEA PUTREZITĂ-N NOI

By Nicolae Sionescu
De ce avem impresia că pentru a smulge din alţi oameni idei noi, trebuie să păstrăm ura şi răutatea putrezită-n noi?!

Şi Einstein a fost un geniu, a fost şi rău, are şi el păcatele lui ca orice om, însă toţi indiferenţii care provoacă scandaluri de natură psihică, interioară, se scurg ca nişte izvoare negre oriunde ne-am arunca privirea, încolo şi-ncoace.
Despre noi însă, oamenii, nu avem nimic de zis, decât să scandalizăm rasa umană diferită rasei noastre, ori să provocăm un incendiu al personalităţii fiecărui om care ni se pune în faţă, fără niciun motiv bine întemeiat, iar asta dă dovada de o iresponsabilitate sinistră.

- Marc, ai cumva 3 lei în plus? Mi-am uitat banii acasă şi nu am îndeajuns să-mi cumpăr un pachet de ţigări...
- N-am! Poate reuşeşti să faci rost de la Maria, am văzut că are.
- O să-ncerc, mersi oricum!
- Marc, dă-mi te rog cei 2 lei să îi pun la banii pe care-i mai am eu să cumpărăm o sticlă de vodcă...
- Da! Uite-i.
- Marc... ai zis că n-ai bani, văd că ai.
- Nu-mi place fumul de ţigară în casa mea, scuze!

...deci să-nţeleg că Marc e ăla rău, care trage tare de tine până să te prinzi că el e defapt un bărbat doar pe dinafară. Ciudat, dar destul de apropiat realităţii. Încercăm să ne convingem pe noi înşine că cel de lângă noi e un idiot, iar noi suntem cei mai deştepţi, fie că ajutăm sau nu un cerşetor amărât de pe stradă, care a fost aruncat de statul român în stradă, pe motivul banal că nu a avut omul cu ce să-şi plătească întreţinerea, şi da, se poate înţelege faptul că nimeni nu ştia de el, nu a fost anunţat că va fi dat afară, dar asta este cu totul o altă poveste de mâncat pentru muştele înfometate de c***t.

De ce avem impresia că pentru a smulge din alţi oameni idei noi, trebuie să păstrăm ura şi răutatea putrezită-n noi?! – simplu: pentru că indiferent de natura umană, omul a fost născut să supravieţuiască singur, ajutându-se de mintea lăsată de divinitate, de mâinile şi picioarele pe care le posedă de mic, să se zbată numai pentru el şi să-şi clădească singur existenţa cel puţin modestă; însă curiozitatea este, de ce nu ajută dacă nu este ajutat, ori de ce nu ajută, mai ales dacă şi el este ajutat de către alţi oameni?!

Puteţi scrie părerea dumneavoastră la:
nicolaesionescu@mail.com iar cele mai interesante păreri vor fi postate la acest articol.

*Nu uitaţi să precizaţi numele, vârsta şi oraşul în care locuiţi.
 

0 comments so far.

Something to say?