LUCARLA

By Nicolae Sionescu


DA!

Am hotărât. A început maratonul romanului “LUCARLA”. De ce spun maraton, pentru că sper ca până la sfârşitul anului 2009, să-l finalizez. Am început să scriu la acest roman acum şase luni, însă m-am oprit, fiindcă nu eram sigur pe mine, nu voiam să scriu ceva ce nu-mi place, iar atunci când îl terminam să-l arunc la gunoi; era o muncă depusă atât fizic cât şi psihic, şi astfel am încercat să mă stăpânesc, spunându-mi: “Stop!”.
Despre ce este vorba, dacă mă întrebaţi, o să am un pui de nesimţire în mine, şi-o să vă spun – “nu ştiu, nu mă-ntrebaţi”. Prefer să îl termin, să-l promovez, iar apoi să vă invit la lansarea lui.
_____________________________
o Coperta 1 este doar o monstră. o
 

3 comments so far.

  1. Screeach 20.08.2008, 23:11
    hai ca m ai facut curios acuma>P
  2. Anonim 20.08.2008, 23:51
    Răbdare. răbdare, răbdare. doar atât îţi cer, amice!
  3. Anonim 21.08.2008, 00:06
    tu te joci cu te-ncurci. cauta-ti limpezimea frazei, scrie ca exercitiu, nu te arunca direct in mare ca o sa te ineci

Something to say?